June 19, 2011

satu malam yang saya perasan. uwaaa. hahaha



Hello peeps :)
nak cerita sikit, malam aku yang perasan.lol
macam mana boleh jadi ni. aduii. haha. buat malu je.
semalam aku pergi tesco, pusing punyer pusing
berhenti dekat satu kedai ni,dengar lah satu bunyi yang selalu lelaki buat kat perempuan suwet-suwet gitu. haha
reaksi aku masa tuh, tengah control giler kot. amboiii. haha. tak de la. wak bease sudaaa.hehe
makk aishh. banyak kali nye kau buat.aishh.aku tak berani tengok belakang. takut nanti orang kate perasan.haha
bunyi dekat-dekat je dengan aku
ayoyo, kenapa dengan lelaki ni.aduiii. dah naek malu den. haha
lepas siap mak aku beli-beli kat situ, aku pun toleh lah jap belakang saje nak tengok sebelum belah pergi
okey memang ade lelaki pun. hmmm. sedap je aiskrim tu dik. aduiii. kuat giler makan aiskrim eh ? siap bunyi-bunyi lagi. nasib baek aku tak control ayu-ayu gitu. haha.
MALU.MALU.MALU 
malu dengan diri sendiri. HAHA

muka orang perasan. HAHA
*PIPI SEMAKIN HARI SEMAKIN SIHAT.aduiii.

padan muka. malu semalunya. HAHA

14 comments:

apik pehe said...

hahahaha..si budak makan eskrem upenyer..hahah

tieykah said...

part mimi tu memang sihat:)

tp tak pe,sangat shumel:)

Haru Biru said...

hahaha.... ko sekeh je budak tu... adeiii

Mr. BLB said...

malu2 kucing hehe

anim said...

huhu...


lorrhh..dak 2 mkn aiskrim ke??...

maybe 2 in 1 kot..hehe..
ne taw..

*najiehah_narawi * said...

meh r kte l0p pewiiit k0 di0,.ehem,. peeeeeeeewwwwwwwwiiiiittt! law0 kucim,.. hehehe :D

Cik Amy said...

meh nak gelak jahat sikit...





kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah petang2 mcni buat org sakit perut hahaha


meh nk ngorat..pheeeeeewhiiiitttttt!! :p

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

hahah... memang lawak... sekeh je budak tu.. buat suspen je... heee~

AdibAzizi said...

kahkahkah
kahkahkah
kahkahkah

:P

ABU said...

hahaha gelak aku baca..

blog-tips-kurus said...

taula malu tapi taip la besar-BESAR dear. acik rabun ni... :-)

amir aizat said...

haha malu2 knon,comel lattew,hhehe

Onitsuka_hana said...

control2

ïêmå å¢klê§ said...

die nk sikit kot..