June 24, 2011

apa nak jadi. aduii

Hello peeps :)
hari aku bangun awal, pukul 5 lebih dah celik mata,
semalam tidur terlalu awal, pukul 1 dah tidur,
semalam adik aku kena tahan kat wad sementara kat HUSM
lepas pergi pagi tu, tiba-tiba petang satu badan naek merah-merah
kesian kat dia :((
then, petang pergi hospital balik, tengok-tengok nurse salah bagi ubat mase sedut pagi tadi. aduiii
macam mana boleh silap nie.

habis benda merah ni naek satu badan. kesian tengok :|
gatal-gatal pulak tu

mase ni menunngu keseorangan. kepuasaan. lol.
kena tahan sampai pukul 12.
nasib baek ellergic tu surut,boleh balik awal sikit.hoho

-------------------------------------------------------------------------------
Hari ni ade test undang-undang. hee
wish me luck. takut kot. HAHA
tahun lepas tak lulus, aduii. satu je lagi.
penangan pergi dengan tak sentuh buku kpp langsung + tak mandi.lol (silap teknikal)
HAHA
kali ni pulun study, baca satu buku siap. hee
siap orang kata, baca buku macam nak amik SPM. hee
study jauh dari orang, tak nak orang ganggu. HAHA
:)


8 comments:

tieykah said...

Ni sakit gelenya la dik:)
HAHAHA!

Make ubat yer sayam!

Onitsuka_hana said...
This comment has been removed by the author.
Onitsuka_hana said...

cm penyakit sepok garam (org kedah panggil penyakit nie)suka nak garu jee kulit tuu..hehe senang ja nak sembuh..bancuh air garam (jgan hancur sangat garam tu)kemudian sapu n gosok perlahan 2 jgan sampai luka kat kulit..pas2 dlam brapa minit hilang..:) Yang adik tu serius kowt..tu sampai kena tahan..da sesetangah orang klu antibody lemah, boleh demam

lella lala walaa said...

cian nyee u dear ..

btw, gud luck yea .. :)

She's Gee said...

dasat ye.. i hope u will get better soon!

anim said...

ciannya adik awak..ni skt ape??

get well soon n good luck!!

*najiehah_narawi * said...

aj0p g0m0 r nge nurse tu 0r,. hehe,. eishh3 ,. m0ge2 adek kam0 tu baik2 jep erk,. :D

N A N I said...

omaigod tieha? knp ni?
get well soon yeah:D