July 31, 2011

happy fasting semuaaaa :)

Assalamualaikum peeps :)

Lamenyeeee tak update blog.hikhik sibuk urus pasal nak sambung belajar la ni. tapi memang pun -.- aku dah besar. tak lame nak masuk U. tapi tahun ni paling aku enjoy, tahun ni dapat sambut 1 ramadhan bersama family terchintaaa :DD lepas 6 tahun dah tak merasa nikmat menyambut 1 ramadhan bersama family. hehe. masa ni jugak la nak bermanja-manja dengan abah & mama, jap lagi tak boleh dah nak merasa semua ni. hukhuk. semalam mase otw balik dari Gua Musang, tengok eksiden berlaku depan mata, ish3. baru nak masuk bulan puasa, dah ade yang kemalangan. nasib baek tak terlibat sama, eksiden tuh berlaku motor dengan kereta belakang aku T.T kesiannn. motor tuh laju sangat. so, hati-hatilah dijalan raya. ingatlah kepulangan anda dinantikan :) hikhikhik

nota : hari pertama sahur, bangun pukul 4 lagi.hikhik. lepas tuh mesti tak bangun terus :) tapi i.allah nak bangun semua sahur, kan dah puasa kat rumah. bukan kat asrama lagi yang perlu turun bukit untuk bersahur

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK. 
SEMOGA KITA BERSAMA-SAMA DAPAT MECARI KELEBIHAN DAN KEBERKATAN DI BULAN YANG PENUH MULIA INI.

8 comments:

lissa_soursweet said...

selamat berpuasa...hati2 di jalan raya k :)

She's Gee said...

kena hargai sementara dpt berpuasa di rumah.. nanti law dah dok kt U, huhuhu... x dapek dahhhh...

tieykah said...

selamat berpuasa adik sayang:)

ïêmå å¢klê§ said...

selamat berpuasa fatiha...
iema pun pose kat umah gak tahun ni..
hoyeee

Far8 budak baik said...

x payah nk bermanja
manja sgt lahh kn..
cepuk kau karang..
hahahahaha...
pehhh bz gile dak ni..
selamat berbuka ehh nnti

KuNanGKuNanG said...

slmt berpuasa..:)

SayaAnim said...

sselamat berpuasa juga!!

Far8 budak baik said...

mmg bz gile lah kau kn??
grrrrrrr