July 25, 2011

cirit-birit

Assalamualaikum peeps :)

sejak 2-3 hari ni aku kena cirit-birit, aduyai. seksa sehh. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 kali aku ulang alik pergi tandas. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 kali jugak bunyi flush jamban. hekhekhek. entah la. keracunan makanan ke ape. penat-penat.penat macam buat rumah batu je rasa.*hyperbola HAHA. tambah-tambah kalau nak ehem-ehem tuh time malam-malam ke, tak de orang ke, takutttt. mula lah fikir ni, fikir tuh la. padahal baru tengok cite karak tadi. HAHAHAHA. jeng ! nasib baek ade mustang mama *kucing aku yang selalu teman :) 

alamak ! dia datang lagi. pergi dulu. chau chin chau. debushhhhhh -.-

8 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

ee busuk..
hikhik....

awat nama kucing rock giler..
hikhik

tieykah said...

HAHAHAHA

xsedap nyo cirit birit

Caythrine Amanda said...

wow nice name mustang..
akak pon kena cirit birit guk hurm...

Ezad Skytech said...

spoil mood nak tidur la malam2 kalau kena mcm tu...hee~

teha said...

kesian nye awk.. ish2 ~

syrupmasin said...

haha..minum lah teh pekat :D

alif haris said...

mustang mama nama kucing tu ke ?
hahahahahah :D

yup2 betol kata syrupmasin .. minum teh pekat .. salu buat cmtu insyaAllah ok :)

EZAN IDMA said...

hhah minum teh kelat