July 21, 2011

dapur saya hangit -.-

Assalamualaikum peeps :)

HAHA. selamat berhujung minggu semua. cehh :) kalau hujung minggu mesti semua stay kat rumah, masak kat rumah. spend masa dengan family. hee. tapi aku ? uwaaa. kena tinggal dengan parents. aduii. okey, kena tinggal ? hee. ape lagi. jadi cheff la konon. kalau aku masak kelam kabut sikit. HAHA. tadi mase nak goreng-goreng sikit. siap panaskan dapur, aku tinggal jap, kononnya nak cari penyapu. HAHA. sebelum sempat nak pergi ambil penyapu singgah sekejap dekat laptop. nak tahu giler ke tak. sempat lagi aku berblogwalking. siap duduk dalam kedudukan yang selesa lagi. -.- satu jerkahan singgah dekat telinga aku 'acik , dapur tuh ! ' aku mengucap panjang. cepat-cepat ke dapur. satu rumah dah berasap, kuali pun dah hitam. mati aku ! jeng ! lepas tuh, siap masuk minyak ape. skali lagi aku leka. leka cari penyapu dekat luar rumah. jumpa dengan anak kucing. aduyaiii. kucing dengan aku mane boleh dipisahkan. 2 kali dapur aku hangit hari ni. tak pasal-pasal kene berus punggung kuali. hitam legam -.- uwaaaaaaaaaaaaaaa 

lebih kurang macam ni la rumah aku tadi.
kalut jap -.-
(gambar cilok)


20 comments:

Hanis MY said...

mujo takdop gapo2... lain kali hati2 deyh..nok ambik nyapu ko nok bw..naka la tiha nih...

nurfatiha blacky said...

okey kakak comel :) ralik dok baco blog kak la nieh :)))

Nana Farzana said...

haha. mace2 hal la mg nihh.

nurfatiha blacky said...

HAHA. aku oyak doh kea nok belajar po sep2 ni. kalut meta aku.

ILA HonEyBuNNy said...

hehehheh..

kelakar la...tgk..kan dah xpasai2 kena cuci kuali dah hitam..ehhehe

fifianggun said...

family pergi mana?

ïêmå å¢klê§ said...

uishh..
bahaya ni,,,
nasib xterbakar,,,,
xmakan la ari ni erk..

WuMing said...

Alamak dah hangitt....

tieykah said...

Hahahaha.Pndai masok dop ni?:P

miss topsy turvy said...

dapur iteyyy..mg si iteyyy..molep2..HAHAAA ((:

GaRy™ said...

hahahaha... gara2 laptop, hampir hangus dapur... huhuhu~

N A N I said...

tieha, ni mcm mana nk buat mnantu ni? hikhik.. leka manjang masa masak.. tu nasib baik ada org.. huhuhu..

fiezah91 said...

hahaha.. bahaya2.. sila jangan tinggalkan dapur anda.. ekeke :P

Taufan Bin Ribut said...

<----hari minggu kene keje.demm


Entri Terkini : Bakal menantu mak yang tak menjadi
Entri terdahulu :Aku dan saka harimau

Watch my video songs ^_^

ABU said...

terbaik..blh jadi cheff handalan ni hahahaha

Far8 budak baik said...

hahahahahaha..
sengal lahh kauu..
tu ar chef lah sgt..
mentang mentang parent kau takde...
pastu gi on9 pas dah msk.
mmg sangkut lahhh..
ekekeke..jerebu terus hak3

syrupmasin said...

wuahahahahaha..adoii tu la..gatai sgt :D

Ezad Skytech said...

macam mane boleh jadi mcm tu..hee~

alif haris said...

hahahaha ..
klu dah blogwalking memang tak sedar la bnde lain da :D

lenkali jgn buat lg ye.. bahaya ouh ~
hehe

amir aizat said...

dahsyat2,kih3