July 23, 2011

berenam-renam ke muara. HAHA

Assalamualaikum peeps :) 

Hujung minggu ? lepas dapur berasap, terus rendam air. sampaikan aku pun berendam. bagus ape berendam ni, dapat menyihatkan semua urat saraf yang tegang, berbelit ape ke. HAHA. tambah-tambah dapat minum air kencing orang. eiiiiiiiiii yulk. tipu lah sape yang tak penah terminum kan ? HAHA. sikit je. -.-  aku paling benci tengok orang berenang mcm anjing. HAHA. sebab aku tak dapat buat. berat badan kot. aduii. HAHA. aku kalau berenang sikit-sikit, boleh la.tapi kalau lepas kat sungai Kelantan ni, dapat makan free tujuh hari la kot kat rumah aku.

gambar aku :)
nanti raya aku mintak maaf


berenam-renam lah aku dimuara 

15 comments:

tia fatiha said...

haha . bercuti yaw ? :) hmm, nak tanya laa, blog awak jenis denim ek ? :)

ïêmå å¢klê§ said...

iema langsung xreti berenang kot...

try la masak lagi..kot2 xhangit dah ke lepas ni..

tieykah said...

seksi eh.:)

tutp aurat uh dik

nurayunni said...

best!

Hanis MY said...

nok ikup rentep g berendey... cekci nyo dio paka binkini nah hik2...

Zul Fattah said...

bapak r.. seksi siot.. any way done follow u.. from UniMAP blogger.

syrupmasin said...

baru cool dpt minum air kencing org :)

WuMing said...

WuMing juga tak pandai berenang... Terapung ok laa dan berenang macam anjing yang Awak kata tuu... he..he..he...

ILA HonEyBuNNy said...

sakannnya berenam-renam yer...

ciap berjemur lagik..hahhahah

fatinpetom said...

gambar tu takboleh nak seksa lagi ke? hahahahaha

amir aizat said...

seksa tgk tauk,kah3

She's Gee said...

janji rock babeh!

N A N I said...

kalau swmg mmg tak sah kalau terminum air. euwww... =.="

seksi gila tieha berbikini. kalah fsha snda.. hehe

Ezad Skytech said...

nape gambar tu ada kt situ...haha~

alif haris said...

alamak gamba tak pakai baju2 ..
tutup mata .. tutup mata .. ;D