July 4, 2011

seram -.-

Assalamualaikum peeps :)

Sebelum balik kerja, sempat lagi buat entry. wakaka. aduiiii. kerja bukan nya banyak sangat. entry ni ada kaitan dengan tempat aku kerja. aduiii. seram kot. haha. biar pun kat tepi jalan besar. naek pekak sakit telinga dengar bunyi kenderaan. Tempat yang aku kerja ni agak luas lah, untuk aku sorang yang hidup. wakakaka. bilik ade 2. tapi aku jarang masuk. aduiii. panjang ke belakang. kalau nak ke bilik air. alamak nye. terpaksa kena ade orang dulu, baru boleh masuk. takutttttt. haha. bilik air kat sini. okey je kot. tak kotor, tak ape-ape, tapi menyeramkan. adessssss.

tambah-tambah, bila mula kerja kat sini ade dengar cerita tentang bangunan ni berhantu. tapi kalau kita tak kacau dia, dia tak kacau kita kan. hee. kalau nak buang air besar ke air kecik ke. rela aku tahan. -.- takut punyer pasal. hahaha. kadang-kadang nak basuh tangan pun takut. tapi nak sampai bila kan. bila terpaksa tu, kena pergilah jugak. hee. lepas siap basuh tangan cepat-cepat lari ke depan. aduiiii. macam ni lah aku hari-hari selain menyelesaikan kerja aku. nasib-nasib -.-

ni bukan tempat kerja aku okey ? 
gambar je lebihh. wakakaka
seram tak ? mesti tak kan ? -.-

19 comments:

She's Gee said...

kalau gee la.. boleh tertekan keje kat ctu.. nak bwt ape pon takut. g toilet pon takut.. huhuhu.. ^^

Harafawza said...

bukan hantu . Jin dan makhlus halus . XD

EZAN IDMA said...

kalo pejbt mcm dlm gmbr tu mmg serram lah ;p

khairul akmal azman said...

byk2 baca doa ye...hehe

kokser kokdam said...

takut nk p tandas..? pakai la pampers ko.. drypers ko.. huggies ko.. xpyh kalut cari2 tandas dh.. hahahaha

Jer ... said...

takut hantu ? :)

rafiq said...

penah tengok tandas hantu karak tak? ada gaya camtu tandas nya? kikiki

amir aizat said...

wuuhh takut gak hantu2 ni,huhuhuhu

alif haris said...

tempat kerja kt mane tu ?? huhu .. penjara eh ? haha

belog amiyo said...

gambar penjara pudu?

tieykah said...

ado hantu kopek lanjut.HAHAHAHAAHHAAH

nurfatiha blacky said...

@She's Gee : tertakan x lah sgt. enjoy je. hihi

@Harafawza : yaya. jenis makhluk halus kot.

@EZAN IDMA : tu la. seram je. tapi tu gambar penjara pudu. hee

nurfatiha blacky said...

@khairul akmal azman : okey2. ta :))


@ kokser kokdam : aduii. nok suh kito pakai pampers ? berat bena doh tuh. wakakaka

@Jer ... : takut lah jugakkk. huu. takutt den

nurfatiha blacky said...

@rafiq : tak penah lagi. kenapa ? aduii. ni buat denn takutt

@amir aizat : haha. takut2. eiii

@alif haris : amboiii. bagi kat den kerja penjara pudu dih. pok pale kang !haha

nurfatiha blacky said...

@belog amiyo : yayaya. gambar penjara pudu. hihihihi

@tieykah : hok alohhhh. punohhhh klu hatu tuhh. wakkakaa

ïêmå å¢klê§ said...

kira berani jugak la sebab still keje kt situ

nurfatiha blacky said...

hee. xda pape pun. perasaan je lebih :)

Adam Idris said...

kalau takut mesti tak buat OT malam kan? hehe

nurfatiha blacky said...

haha. amboiii. x beraniii.