July 14, 2011

aku lesbo. HAR HAR HAR

Assalamualaikum peeps :)

HAR HAR HAR. pagi-pagi lagi dah terkejut. ade orang kata aku lesbo. uishh. terok bebeno nieh. 

tengok jela :)

rasa nak gelak pun ada, aku tahu manusia mane yang tanye macam ni. HAR HAR HAR. dah tanya banyak kali kat luar, pandai-pandai tanya kat formspring pulak. aduiii.

mai nak habaq mai : yes ilove my girlfriends soooooo much. mungkin nampak saya x layan kawan mane dengan lelaki. tu yang hang dok kalut tnye ni kan. HAR HAR HAR. yang penting saya bahagia dengan girlfriends saya semuaaaaaa :)

ni girlfriends saya. HAHAHA :)

p/s : jahat manusia ngato sayo :\





18 comments:

Lalalilillulu said...

awok gay ka??? hahaha...pe punye soklan la org tuh...

She's Gee said...

pedulikan aje... ^^

WuMing said...

Betul tuu Gee... apa orang kata tak penting... Tapi apa yang kita buat yang penting

Nurnajwa said...

Org tade life mmg mcm tu ;>

syrupmasin said...

wuahaha..adoii :D

tieykah said...

Lesbo?

Oyak dio hom

Tanyo,awk nk keno cocoh?

ABU said...

hahahahahaahahah gelak aku baca entry ni..hahahahha

alif haris said...

hahhahah .. sabo je ler ^^

ebak_rahimi said...

org puan ade 'girlfrends' x dek heran ngat,, bile org laki ade 'boyfriends' tu bhaya! BHAHAHAHA

MIMIE AIZA said...

ahaha.. ada pulak mcm tuh. org sekarang ni suke beranggapan yg bukan2

ïêmå å¢klê§ said...

die gurau2 manja je 2...
hihi

Hanis MY said...

bakpolah gitu, takpo anggap dio gura, dio jeles tiha rama saim2 hak besh2...

Ezad Skytech said...

haha...soalan pe tu..?? ada jugak yg tanya soalan mcm tu...(^^,)

Far8 budak baik said...

hahahahahaha
baru je aku ingt nk ngorat kau..
hahahahahahaha =p
tu ar kn..
syg gile kot kat kawan..hehe
aku memahami nye..
cewahhh

lella lala walaa said...

erkk ? da jgk makhluk alam tnye soklan tuh .. tiha syg ! jwb jer yea . HAHAA

GaRy™ said...

hehehe.... gempak ja tajuk tuh...

salwaismail said...

# kite kidal jugak! gengggg! :D
hahaha
http://salwaismail.blogspot.com

NURAMOY AKA AMOI said...

huhuhu pedulikan aja apa org ckp =)