May 16, 2011

HAPPY TEACHER'S DAY MALAYSIA !

 16 MEI 2011
HAPPY TEACHER'S DAY

Saya NURFATIHA BINTI MOHAMADON 92112803---- ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua warga pendidik di Malaysia *skema lah pulak. HAHA . mula-mula aku pandai ABC, kenal simbol tambah, simbol tolak, kenal rotan dan sampai sampai sampailah aku pandai semua INTERGRATE, PHOTOSYNTHESIS, ALCOHOL dan banyak banyak banyak banyak banyak sampai infinity banyak lagi lah. memang banyak giler. kalau tak, tak tahu  aku jadi ape sekarang. kosong.EMPTY paham ? haha. terima kasih cikguuu. saya sayang anda semua. bila tiba tanggal 16 Mei nieh, teringat satu aktiviti wajib kena buat. ape lagi. mcm bease lah. pujuk mak and ayah nak beli hadiah. uwaa. x bagi menangis. HAHA. sekarang semua dah berubah. aku pun dah besar panjang. dah tahu itu ini itu ini itu ini, semua nie berkat guru yang ajar. HAHA sepanjang aku hidup nieh dah banyak sekolah aku cuba. * cuba ? haha. x boleh belah ayat. first 

TADIKA  PERPADUAN, 
SEKOLAH KEBANGSSAN PASIR HOR,
 SEKOLAH KEBANGSAAN ZAINAB 1
SEKOLAH KEBANGSAAN KUBANG KERIAN 2
SEKOLAH MENENGAH KUBANG KERIAN 2
SEKOLAH MENENGAH ZAINAB 1
MAKTAB RENDAH SAINS MARA JELI
MAKTAB REANDAH SAINS MARA PENGKALAN CHEPA
KOLEJ MARA KULIM

fuhh, banyak nye sokolah. HAHA. terima kasih cikgu ! * ucap bnyak2 x salah kan ? hehe even banyak sekolah yang aku bersekolah, aku x da lah sehebat mana, x sebijak mana pun. aku yang sedang-sedang saja. aku macam budak-budak laen jugak, ponteng kelas, tipu cikgu, HAHA. memang perangai x boleh blah. saya memang nakal cikgu. saya nak mintak maaf banyak2 cikgu. *cikgu xkan baca punyer kan ? hehe banyak nyeeee kenangan aku kat sekolah dulu. aik ? dah salah topic nieh. haha. okey lah nak move daa. xnak pnjang-panjang nanti korang meluat. hehe. iloveyouteachers :)

No comments: