December 2, 2010

_syukur_




30.11.2010
omg results pspm
sekeping kertas yang menjadi hala tuju bebudak matrik
results sem 1 amat penting utk isi borng upu fasa 1

ya allah.
takut nyaaaaaaaaaaaa..
okey.sabar fatiha sabar.
sesunguhnya aku redha ape yang dpt.

kaki melangkah ke dewan.ramai giler org.
aku keluar balik.tgk org laen semua dpt results tinggi2
aku? mcm mne? 
ya allah

tak suka berada dlm perasaan nie lama-lama
yakinkan hati pergi amik results.
oloh la.slh kaunter la plak.
aduyaiii.
takut-takut nieh


takut.cuak.gelisah.gelabah
perasaan gundah gulana
no matrik powm abis x igt.
HAHA
404**
tgk no matrik.nama n then 
*sedih

ALHAMDULLILAH
tq Allah.
hati * x boleh nak describe
happy? ade kowt.
sedih? powm ade

senangnya nak dpt 4.00
just dpt A+ biology
A+ mathematic
A+ chemistry
senang sangat-sangat
nape lah korang nie x guna peluang nie sebaik-baeknya
*termasuk aku.

just 3 subjek je.
bio aku trun.
pointer jadi down.
aku redha.
exm paper 1 x study kowt.
padan muka!
nasib baek 2 subjek lagi aku naek
backup my pointer
HAHA
nasib baek slip ak masih comel*

syukur sangat.
even x sampai target aku
dapat yang nie powm dah okey.
dari pada yg laen.

p/s padan muka.maen-maen lagi.klu serious skit.kan lagi lagi lagi cemerlang *buat diri sendiri


terima seadanya + gembira =)




No comments: