December 22, 2010

rindu si dia. alamak. teramat rindu. rindu nak peluk-peluk.tidur. nak makan dengan dia. dia manja sangt-sangat. dia x sama dengan yang laen. even orang laen tgk dia beasa, dia bagi aku sangat-sangat sempurna.bila  nak balik nieh. nak maen dengan dia. dia lah tempat aku mengadu. dia lah tempat aku bermaen. dialah tempat aku bermanja.dia lah tempat aku lepas geram. dia sudah faham sangat-sangat dengan perangai aku. dia selalu tunggu aku bila aku dah balik sekolah.even 5 tahun dah aku tinggal kat hostel dia tetap kenal aku. yang laen sedikit pun tidak boleh ganti dia.aku sayang sangat-sangat kat dia.

tapi sayang si dia pergi dulu dari aku. :( sedih2 teramat. aku sudah kehilangan si dia. dimana tempat bermaen ku? tempat ku bermanja? tempat ku melepaskan geram ? Allah lebih menyayangi dia. aku terima dengan setabahnya. aku terlampau cuai dengan kesihatan dia. aku tidak ambik peduli ketika dia sakit. aku sedikit tidak menghiraukan si dia. aku seikit tidak mendekatkan diri dengan dia. ya allah. manusia jenis apa lah aku nieh. sekarang semuanya sudah terlambat. si dia sudah meninggalkan aku pada pertengahan tahun 2010. sampai sekarang aku tak jumpa pengganti. sangat susah nak cari macam dia. sampai sekarang menderita. bila je nampak macam dia. mesti aku teringt kan si dia. aku cepat-cepat panggil dengan nama siti. siti nie merupakan  nama sebenar si dia.

saya sayang SITI amat-amat. 
saya rindu SITI ketat-ketat

SITI in my memory forever and ever :(

gambar SITI x boleh post laa.aishhh. :(                                                                        
6ti aku post gambar siti kat next entry eh.

 

No comments: