December 11, 2010

_Spoil Mood Saya Tau Awak_

KHAMIS. oh no.bangun-bangun tido.tengok mesej ?? owh tidakk. BERIGAKKKK!!! hmmm.so siap sedia lah nak kena

marah. Dari pagi lagi kena marah.SEDIHHHH..mood sabar jela.Pandai cari nahas.sendiri tanggung. Jadual hari khamis

sangat-sangat lah SEMPOI. satu subjek je yang belajar. hoorayy!! Hari khamis juga ada sesi bergambar dengan bebudak

kelas C. Tapi bukan semua yang masuk gambar. Ada je yang tengok dari atas saja.  * alasan tak nak masuk gambar 'aku tak

penah masuk gambar semenjak darjah satu lagi.ikut kamu la dude =) . malam khamis kami bebudak dorm SAYANG ada BBQ.

=) tak sabar nak abis kelas hari khamis.Even dari pagi lagi kena marah, aku tetap buat muka ENJOY even dalam hati nie

ALLAH saja yang tahu. Hari nie OUTING dgn budak-budak dorm. xda mood rasa nak outing.tp kena keluar jugak banyak

barang nak beli.Banyak jugak yang habis.tidakkk.duit aku dah kering.Malam yang ditunggu-tunggu tiba =) aktiviti

menghidupkan api.even kerja  menghidupkan api ini kerja lelaki, tetapi kami berjaya hidupkan api dalam masa sejam.lame

kowttt!!.     tiba-tiba  dapat video call dari ... okey.mcm beasa.kena soal siasat.dari pagi tadi kena marah.so, alang-alang dah

kena marah.kena marah lagi.uwaaaSEDIHHH!!.

SABAR tiha SABAR.spoil MOOD.ayam powm tak siap bakar lagi. SORRY kawan-kawan saya tak da mood.Aku naik

dorm.sessi drama. sessi CONFESS jap. 2 3 jam jugak nak selesai.okey aku faham dia. Even tak dapat join BBB yang aku

tungg-tunngu. aku still heppy ;) semua  probs dah selesai.malam tuh berakhir dengan baek.biar tido dalam keadaan penat

*e*a*g*s. SELAMAT MALAM KEKASIH GELAPKU.

No comments: