December 21, 2010

KELANTAN.i miss u =(



Lambatnya nak balik kelate. hampir 2 bulan x balik.Sebelum balik ada exm mid sem dulu

 aduh la..kene study giler-giler lah plak.xnak buat kerja last minit mcm sem 1. sampai tak tido.even results x secemerlang orang 

laen. tp aku tetap bersyukur kepada Allah.sekarang dah lah study terumbang ambing. chemistry ? cikgu plak pergi sambung study.

so sekarang kena combine kelas ng kelas laen la. sometimes faham sometimes x faham. combine dengan ramai orang dalam 

kira-kira 80 norang mcm tuh. agak bnyak. tp klu nak dibandingkan dengan matrik laen. dyorang 1 kuliah about 200 orang dah. Ya

 Allah mcm mne lah situasi kat U nanti.so, aku kena lebih berdisiplin ag nieh.yes! sure i am.mathematic ?semakin banyak formula-

formula kena hafal.ape lagi.hafal jela.xda cara laen boleh buat. biology ? semakin mendalam aku belajar dalam kehidupan seharian, 

badan manusia. agak memeningkan jugak lah. Oyeahhhh. after study giler-giler 3 main subjek nieh. boleh balik kelate =)

x sabar nak balik.dah lah cuti lama plak tuh. lepas exam plak tuh. cuti enjoy tanpa assigments.




Hati nie dah rindu sangat-sangat kat rumah,rindu kat ma, abah, kakak-kakak n adik da. budak uduh powm rindu sgt2.tp x rindu

powm.HAHA. eh ayat pe nieh..?? penim2..hee!  rindu nak maen ng kucing.rindu sangat2.rindu nak makan makanan sedap.omg
.
nak makan BUDU. kat sni powm kami makan budu. makan sebagai pencicah je. buat macam sos cili. haha. hantu budu. =) duduk

sini selalu je pokai.banyak makannn kat snie. HAHA. badan powm dahh berisi. nehiii. nehiiii. nehiii. semakin membesar perut dan

pipi.semakin banyak duit yang bolos.. cakap psl duit nieh. td kawan aku bagi tahu aku ada list name untuk duit elaun. mintak aku

 ade.dahh 2 bulan duit elaun aku x dpt.sedihh2. selalu je mintak kat kampung *cehhh.bajet guna kampung. yea! yea! aku dapat 

200.okey lah tuh bagi pelajar dibawah tanggungan MARA yang telah disediakan makanan secukupnya setiap hari. bagi kami okey


lah tuh even still lagi x cukup untuk keperluan kami sendiri. pandai2 lah berjimat yer.hee! 




Tak sabar nak balik nak tgk hadiah besday aku yg lepas from my sis. aku dah tahu hadiah ape. SURPRISE! =) aku suka sangat-

sangat dengan benda tuh.even x pndai guna. aku suka jugak.kahkahkah.belajar lah kan. practise make perfect.so enjoy it. tp syg,

bdak uduh x mnt sgt maen bnda nieh. dia lebih mnt maen bnda yang besar lagi. boleh nak lepas geram lah konon.tp dia dah jnji 

nak belajar maen benda yang saya suka and nak ajar saya. x sabar.x sabar syg.rindu nak naek kereta pergi jalan-jalan.rindu nak 

gosip-gosip. rindu nak usik abah.rindu semuanya. tp lambat lagi lahh.. tunggu - tunggu - tunggu 

itulah hanya yang mampu hanya

tunggu

sebulan lebih lagi nak balikk. tp hati dah gundah gulana. ramai je budak kelatan balik mase weekend. aku x nak.takut 

memenatkan.x nak susahkan parents aku.aku lebih rela simpan rindu aku nieh sampai menggunung.HAHA..time weekend boleh

aku guna masa untuk study. *azam baru. selalu nya pergi menabur. kahkahkah.. outing lah tuh.klu x 

outing..berhibernasi.HAHA.tido.tido.tido.tuh badan powm semakin berisi.pipi semakin chubby. =)

okeylah. sebulan powm sebulan lah. tunggu jela.

tunggu dengan penuh kesabaran

sesungguhnya orang yang sabar ini memperoleh nikmat dari-Nya

*ayat sedapkan hati.HAHA


WAJAH KERINDUAN HAMBA :
 my beloved sister =) miss u like crazy


bila nak keluar mcm nieh lagi


kenangan di atas kerusi biru.haha.nanti cuti kita pergi lagi =)



 tak seperti dulu lagi =(



kenangan pukul 2 pagi.muka penat sangat-sangat



adik tersayang. mishhhh u sayang.muaxh!



3 comments:

yanmaneee said...

supreme clothing
michael jordan shoes
air jordan
jordan 4
cheap jordans
yeezy shoes
steph curry shoes
golden goose outlet
supreme new york
nike sb dunks

shachel said...

he has a good point try these out have a peek at these guys click for info look at here now replica louis vuitton

mctesle said...

click this over here now r1q84z6p03 high end replica bags replica bags high quality o2n44o5z96 from this source c5p62e6b31 replica louis vuitton handbags replica bags hermes u9o78z8z81 replica bags koh samui gucci replica y1q68s0n01 replica bags wholesale in divisoria