April 2, 2012

Pecutan semangat.

Assalamualaikum w.b.t :)

Hello April, please please and please be nice to me 31 Mac hari tu ada satu. Seminar Kecemerlangan Profesional 2012. Alhamdulillah, seminar tu dapat menaikkan semangat aku disini. Penceramah pun hebat-hebat, Dr. Jamnul Azhar Mulkan dan Dr. Muhamad Jantan. mesti semua org kenal. Cakap tengtang semangat ni, lately, kenapala rasa malas sangat -,- Ya Allah, sebulan je lagi nak final, balik kelas makan, on9, bukak buku kejap, then tertido. Begitula hidup aku hari-hari. Bila kat kelas, set la nak buat ni la, study tu la tapi bila sampai rumah, rasa macam ada saka *merepek terus jadi malas, kenapa rajin ni tak dapat kosisten, sedihnnyaa. Dulu every lect. buat nota, tapi bila sekarang, lost hanyut dibuai ombak rindu.Kalaulah abah mama tahu aku kat sini macam ni, sedihkan diorang :( InsyaAllah ni last ni last and last, taknak main-main dah. Bukannya nye aku tak tahu budak medic kena plus plus plus rajin, tapi kenapa aku lalai -,0 sebulan je lagi tinggal nak final. Dah la jenis susah nak paham. 


Dear friends and seniors, please guide me :( 

Ya Allah, kuatlah semangatku meneruskan perjalanan ni, Amin.

InsyaAllah, bila April tiba, hope syaitan-syaitan malas semua aku dapat lawan, study study study! Tajdid niat, ikhlas niat kerana Allah.


2 comments:

myra yusreena said...

goodluck dear! yu ken do it! fighting! XD

slyphes said...

why not check here Chrome-Hearts Dolabuy content https://www.dolabuy.ru/ visit site Hermes Dolabuy