April 11, 2012

Tutupkanlah hatiku Ya Allah :(

Hati aku penat nak petahankan semua ini, cukupla selama 7 bulan aku tanggung derita ni sorang, bila berpasangan mesti melibatkan dua hati makhluk Allah, tapi bila hanya seorang je yang terlibat, alangkah perit derita seksa yang ditangung, cukupla layanan  anda tehadap saya macam melayan anjing kurap, cukupla janji manis yang diungkapkan, cukupla semua drama swasta, Ya Allah, tutupkanlah hati aku dari manusia yang haram bagi aku. 

Bukan aku nak mengalah, tapi jika aku yang hanya petahankan hubungan ni, aku GAGAL, Yes, sometimes long distance relationship is nice, but sometimes its very pain. Tapi yang indah hanya dilalui oleh dua insan yang memahami antara satu sama lagi, but kita? not kan. awak tak paham saya, tp saya boleh je paham awak. Semua orang cakap, time berdua ni la menjadi kenangan dalam hidup, tapi ni ke kenangan yang saya ada? anda melayan saya tak ubah macam melayan babi hitam yang hudoh.

Kalau tak boleh lalui LDR, please be honest. Kita break secara baik, saya datang sini bukan nak gila babi pasal anda, who you are? wadafak ! semua benda yang saya buat anda marah macam dah naik setan, good! guy like you please go hell. Tak mustahil kalau satu hari nanti hati ni akan lupa akan anda. thankyou very much ! Anggap kita tak dah jodoh. Go and find another girl, dalam badan saya ni is not your left rib. Get out from my life.

1 comment:

iem said...

fatiha sabar erk...
akak pernah rasa benda ni memang sakit.. tp insyaallah doa n sabar fatiha akan jumpa orang yang lagi layak dari die...