April 28, 2011

9:16 pm - 11:50 pm 28 APRIL 2011



 SALAM berita utama.haha.tajuk hari ini 9:16 pm - 11:50 pm. grr. kekoyaan melanda.hee.ops ! sory. :) dah meluat ke ? sabarlah sayang.hee.bukan selalu aku berkongsi pasal SUPARJOku.haha..bukan suka-suka aku eh buat tajuk macam nie, actually aku nak story pasal aku dan dia. DIA ? sape-sape ? SUPERMAN kah ? SPIDERMAN kah ? BADMAN kah ? yeszaaa. itu dia. entry nie aku nak cerita pasal SUPARMAN ku. 

Wanita memang kuat cemburukan ? sape sokong ? haha. that's fact la kan. aku merajuk.hukhuk. cemburulah katakan. dah la xda kredit.apa lagi, aku tibai je hp ma aku then hantar mesej berjela-jela kat tut tut.haha. macam beasalah bila perempuan tengah marah, mesti ajak break. Mesej aku tak dilayan ? alamak ! sakitnya hati aku, then aku bawa diri masuk bilik tidur sambil dengar lagu jiwang kot *lagu bila cinta didusta.haha. tak sampai 10 minit, mesej pun sampai "Permintaan RM1 dpd TBIKMETA" translate sikit."Permintaan RM1 dpd KELUARJAP" haha. *pikir jap. ni mesej aku just nak bagitahu nak keluar ? mcm tuh ? grr. 

Aku sambung dengar lagu, thennnnnn datanglah kakaku dibibirku * haha. tak lah.my sis datang "keluar jap, cha (nama manja suparjoku.haha) dah datang. aku bengang gila kot.sebelum ni dia dah cakap nak mesej, aku tak bagi.aku marahhhhhhh.aku nak keluar dengan mak aku lah.then. tip tup tip tup, sampai jugak kat rumah aku, aku tak cakap banyak pun. masing-masing senyap.aku malas buat air. buat tak tahu je *kejam tak ? thennnnnn, my mom mari and sembang-sembang jap.then suh aku hidangkan makan malam, nak ajak chaaaa makan sekali, aku cepat-cepat jawab, dia dah makan ? haha. kejamnya aku rasaaaaa. 

Next, makanlah kami, aku ingatkan lepas makan dah okey. apa ? dia buat naek darah aku. ambil hp aku lah, aku mintak tak nak kasi. grr.gerammn kottt.jam dah pukul 10:45 *aik, tak nak balik lagi ke ? dah lewatkan.aku kesian kat dia. then aku panggil my big bos and cakap kawan aku dah nak balik.haha.tersangat kejamlah kau fatiha malam ni. my mom, tahu masalah kami tak selesai. mak aku tak bagi balik lagi. hmmmm. kenapa lah rumit sgt nih,mcm orang dah kahwin lah pulak. HAHA. sampai kakak and adik aku pun keluar sama.

JENG ! JENG ! JENG ! berlakulah drama-king.haha. drama air mata. kedua-dua pasangan mempelai menangis.aww.malunya pasal ni aku menangis.haha.then. my mom bagi motivate aku berdua.bagi semangat balik. aku igt lagi kata mak aku. cop loghat kelate sudoh deh ? haha

"ma suko doh ko cha nie.klu saye ko ma, baek ng dio,dio budop juruh, sanggup cari acik dumoh, tak hisap rokok, tak dop dok derak kokse, hormat ore tuo"

ALAMAK ! GREENLIGHT ? YAHOOO !! 

opss ? ma bagi aku ayat tuh ? aku tersenyum.malu.haha.aku dah malu. thenn putera katak datang menghampiriku. and says ' I'M SORRY' wah romantikkaaa nye.haha.then mamaku yang beasanya suka bersembang,sambung lah celotehnya.haha. then masa berbual ni, aku sempat snap gambar putera katak aku yang comel. hee jangan marah. then selesailah sudahh. my mom sempat kirim belacan lagi kat suparjoku.haha *al-maklumlah baru pulang dari Melaka.then, case aku selamat berbicara, dengan hadirnya ibuku sebagai hakim. * THANK YOU ALLAH for my mother.hee :)


senyum :) tak perlu kata apa-apa.hahaselepas berbaik.yahoo !

Salamm perpisahan. haha. dah nak balik ? sekali lagi yang menampakkan mamaku suka kat mamat ni ? tak sejuk ke balik malam-malam ni ? then, my mom suh aku pergi amik sweater.waduhhhh.ong. begitu sekali.haha.okeylahh.penatlah menaip. macam tuh lah kisah yang baru berlaku tidak sampai 5 jam pun lagi.hehe.

| terimakasihkeranasabardengansikapsayadansayamahuawaktahusayasayangawaksangatsangat |

No comments: