November 18, 2010

_i love u_





omg.sy dilamun cinta.awwww....

saya sayang dia
saya rindu dia
saya suka dia
saya suka buat dia marah
saya marah dia
saya suka perli dia
saya benci dia
saya geram dia
tp saya CINTA dia

dia pencuri yang tegar
dia curi hati saya
MUHAMAD KHAIRI ABD.AZIZ
bagi balik hati saya
dia taknak bagi
ok fine!

dia memang budak degil
saya sakit hati bila dia tak dengar kata
saya dah pesan kat dia
kalau nak curi hati saya
tapi dia kena jaga baik-baik
dia bersumpah akan jaga baik-baik

dia memang baik bagi saya
walaupn dia tak cantik tapi saya sayang dia. HAHA
dia cemburu buta
dia tak ego
dia nie pemalas tp saya sayang dia lagi
dia ni ada perangai buruk time tido
tapi tak boleh cakap
nanti dia marah.HAHA

dia rambut kerinting.HAHA
dia selalu mintak nak pakai cekak
saya kat NO WAY
cekak untuk saya sorang je pakai
saya selalu take care rambut dia
xnak bagi panjang
dia suka je rambut dia panjang.HAHA
selalu buat saya marah

dia takut kat saya
time saya marah dia selalu suruh kak rara duk tepi saya
dia takut saya marah
dia tak penah marah saya
dia tak penah tinggi suara kat saya
saya je selalu buat dia macam tu
tapi tanda saya sayang dia tau.

apa pun terjadi dia tetap milik saya
saya sayang sayang sayang dia
semua orang tak boleh amik dia dari saya
dia sekarang dah BERJURUS kot.HAHA
lepas peristiwa 13.mei
eh.xda lah.lepas perang besar
kami masing-masing berubah
semakin sayang.awwww.

LOVE HIM FOREBA MUCH

wajah kesayangan hamba =)




kekoyaan melanda =)





sayang awak sangat-sangat





inilah dinamakan degil =)





asyik-asyik muka awak
love u dear ;p




NURFATIHA MOHAMADON sayang  MUHAMAD KHAIRI ABD AZIZ .haiyakkk!!