April 24, 2011

Menyesal dengan hidup sendiri :(



semua orang pandai, hanya bergantung kepada  individu untuk memilih sama ada menjadi orang yang pandai atau  bodoh
tiba-tiba merasa menyesal dengan hidup aku. bukan kerana pape la eh. aku menyesal tak guna peluang yang aku dapat sebaiknya. Ya Allah aku menyesal. tapi aku percaya dengan qada' qadarMu. Majoriti kawan-kawan aku dapat MEdSI, ada yang dapat USM la. aku ? maybe bukan rezeki aku lagi. Aku menyesal main-main masa study kat mrsm pc. bukannya senang nak dapat masuk sana. aku pergi maen-maen pulak. Padan lah dengan muka aku time amik results, orang laen semua gempak-gempak. tuii, dengan results ni je la aku hanya dapat tawaran g matrik. then, bila start study matrik, barulah aku come on and tinggal perangai maen-maen aku dekat pc dulu.rugi masa kat mrsm pc aku x macam aku dekat mrsm jeli.Jadi budak rajin.study sokmo. grr. kat pc ? aku lah budak pemalas. sedih teramat klu pikir balik pasal nieh. then, kawan-kawan aku semua dapat results okey, dapat masuk puncak alam lah, puncak perdana lah, uitm lah, aku ? martik je terima aku. dah lah nak survive kat matrik nie susah. Maybe ni la balasan untuk orang yang sia-siakan peluang. aku bukan nya bodoh, just malas *motivasi diri sendiri -.- majoriti kawan-kawan aku dah nak fly, lagi lah aku terasa down. Ya Allah, maybe rezeki aku belum sampai. hanya mampu berserah kepadaMu. i.allah bulan 9 akan sambung degree, mintak-mintak dapat course yang aku nak. aminn. 


No comments: